May 3, 2011

Malasnya.....

haha... itulah mood aku hari ni.. dah terlebih cuti.. dari hari jumaat sampai hari isnin cuti, hari ni, bila nak g kolej, mmg terasa malas yang amat sangat2.. haha... hari ni apa lah agaknya pensyarah aku membebel dalam kelas nanti.. aku pun x taw lah kan... dengan MARCOM belum dapat approval objective lagi.. menambahkan rasa bosan nak g kolej.. wawawa...
hari pekerja semalam, xde aktiviti yang menarik dilakukan, duduk rumah, dowload lagu, and g teman ayah tgk kereta.. tengok jek, x beli pon.. haha....
tapi ternyata aku jatuh cinta pada Toyota Vellfire buat kali ke 100 kali.. haha...
nak siap2 g kolej, dengan azam dan iktizam yang bersemangat waja aku nk pergi menuntut ilmu ni. kihkihkih.. ayat poyo jek ni...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.